کار=جهاد

کار=جهاد
آخرین نظرات
نویسندگان

سلام بر مولای دلها

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ

سلام بر مولای دل
ها....

سلام بر آن آقایی که خیلی غریب است

سلام بر مولایی که جهان منتظر اوست...

مهدی ام

امشب دلم هوایت را کرده...

نه تنها امشب بلکه تمام لحظه لحظه های زندگیم دلتنگتم

به خود گفتم تا بیایم برایت بنویسم

انگار واژه ها خود می خواهند در کنار هم قرار بگیرند و برای مولای خود بنویسند

به به بر این عشق بازی

مهدی ام دوست ت دارم...

خیلی دوستت دارم....

بهم بگو مولایم شما هم منو دوس داری؟؟؟؟؟؟

آقا جونم میشه این دستهای کوچک منو بگیری میشه نگاهم کنی

میشه بهم بگی دوست دارم

عزیز دلم مهدیم نگاهت را از من نگیر مولا جان.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۲
بهنام احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی