کار=جهاد

کار=جهاد
آخرین نظرات
نویسندگان

چکار کنم خواب امام زمان (عج) را ببینم؟؟

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۴ ب.ظ

شاگرد: استاد چکار کنم خواب امام زمان (عج) را ببینم؟؟  استاد: شب یک غذای شور بخور آب نخور و بخواب!!  شاگرد دستور استاد را اجرا نمود و بازگشت.  شاگرد: استاد دیشب دائم خواب آب می دیدم!! خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب می نوشم، کنار نهر آبی در حال خوردن آب هستم در ساحل رودخانه مشغول آب خوردن هستم و ...  استاد فرمود: تشنه ی آب بودی و خواب آب می دیدی! اگر تشنه امام زمان بودی خواب امام را می دیدی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۸
بهنام احمدی

نظرات  (۳)

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۰ محسن حسین نیا
اگه به مباحث علوم انسانی اسلامی علاقه داشتید یه سر هم به وبلاگ من بزنید..

لطفا نقاط ضعف و قوت وبلاگ ما رو هم در نظرات بیان کنید..
تشکر بسیار..
واقعا هم همینطوره
گرفتار دنیای بت ها شدیم
وای بر ما
الهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی